درباره ی ما

محصولات سلولزی کامران تک

محصولات سلولزی

درباره کامران تک

شرکت رهاپاک مهرآزاد با برند تجاری کامران تک از سال 1398 با تولید انواع محصولات سلولزی و بهداشتی فعالیت میکند.

محصولات ما از قبیل دستمال کاغذی جعبه ای، دستمال کاغذی رولی،دستمال کاغذی اقتصادی و دستمال کاغذی خودرو می باشد.

کامران تک در جهت ارتقاء سلامت و بهداشت جامعه قدمی بلند و موثر برداشته است.

ارائه بهترین کیفیت در تولید محصولات گامی موثر در عرصه پیشرفت این صنعت در داخل کشور می باشد.

اهداف ما

شرکت کامران تک با رعایت کنترل تمام استانداردهای لازم در ایران و استانداردهای معتبر دیگر، همواره تلاش می نماید که کیفیت، نوآوری و خلاقیت را در قالب طرح های متنوع جهت رضایت خاطر مصرف کنندگان محترم فراهم آورد.

کامران تک مفتخر است جهت تامین سلایق متنوع مصرف کنندگان خود ضمن برخورداری از تکنولوژی روز دنیا محصولاتی با کیفیت جهانی در ایران عرضه نماید .

تحقق ارتقاء کیفیت محصولات ایرانی و رقابت با محصولات خارجی و همچنین ایجاد انگیزه در سایر تولیدکنندگان داخلی کیفیت برتر با قیمت مناسب را سرلوحه اهداف خود قرار داده است.

در آِینده نزدیک

در آینده نزدیک در محصولات سلولزی کامل می شود و به سمت تولید محصولات بهداشتی می رود.

طراحی های شیک و مناسب سلیقه شما را دستمال کاغذی های جعبه ای مدنظر میگیریم.

تحقیق و توسعه برای تولید محصولات نوین در ابعاد و بسته بندی های مدرن، بخشی از برنامه های شرکت میباشد.

کامران تک با شور و اشتیاق، ترویج بهداشت فردی را دنبال می کند.

چرا ما را انتخاب می کنید؟

طراحی خلاقانه

طراحی فوق العاده جلد جعبه های محصولات سلولزی مناسب با هر سلیقه ای و هر مکانی

ضمانت کامران تک

گارانتی با اصالت بودن کالا

موارد تولیدی ما همه با کیفیت بالا و با دستگاههای پیشرفته و زیر نظر مهندسان مجرب تولید میشوند

پشتیبانی-کامران-تک

پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی و خرید تلفنی و ارسال در کمترین زمان ممکن و امکان جواب دهی به تمامی سوالات شما

6 اصل طلایی مشتری مداری

در حین گفتگو و صحبت با مشتری با دقت به او گوش دهید و جواب هایی مناسب را به پرسش های او بدهید. سعی کنید در پاسخ به سوالاتی که می پرسد، جواب کافی دهید تا تمام جواب های خود را بگیرد. زمانی که به پرسش های او به دقت پاسخ می دهید، مشتری این ذهنیت را در مورد شما پیدا می کند که برای شما فراتر از یک مشتری است و شما احترام زیادی برای او قایل هستید.

زبان بدن به انواع شکل های ارتباط غیرکلامی یا رفتاری اشاره می کند که یک شخص از طریق رفتارهای فیزیکی خود، بدون آنکه صحبتی بکند با دیگران قادر است، ارتباط برقرار نماید. این رفتارها می تواند مربوط به وضعیت و حالات بدنی از جمله محل قرار گرفتن دست ها، پاها، نحوه نشستن، ایستادن، راه رفتن و خوابیدن باشد.ژست ها از قبیل حالت ها، اطوارهاو اداها حتی حرکات و اشارات بدنی، جلوه های هیجانی صورت و حرکات چشم ها باشد

داشتن ارتباطی دوستانه و صمیمانه، یکی از اصول مهم و اولیه در مشتری مداری محسوب می شود. در بازاریابی بر این اصل مهم تاکید زیادی می شود. تمام ارزیابی مشتریان از کارکنان شما، در 4 ثانیه اول برخورد انجام می گیرد؛ به این صورت که زمانی که با مشتری، ملاقات حضوری دارید و یا از طریق تماس تلفنی با او صحبت می کنید، تنها 4 تا 7 ثانیه کافی است تا مشتری به جمع بندی کلی در مورد کارمندان شما برسد. تا می توانید با مشتری تان صمیمی و دوستانه برخورد کنید.

در مورد خدمات و محصولاتی که ارائه می کنید با مشتری صادق باشید. کاری کنید که مشتری حس کند شما فقط به خوشحالی او اهمیت می دهید و مهم ترین اصل برای شما بالاتر از درآمدی که خواهید داشت، رضایت مشتری است. در مورد خودتان و محصولات تان، نکاتی که فکر می کنید نایز است تا مشتری بداند را به او بگویید. بگذارید بداند شما هیچ چیزی را از او پنهان نمی کنید.

اگر به مشتری در مورد محصولات یا خدمات تان قول یا تعهدی می دهید، سر قول خود بمانید. این اصل را بدانید که پایبندی به قول هایی که می دهید می تواند به شما در زمینه مشتری مداری بسیار کمک کند. وعده هایی که هنگام صحبت با مشتری به او می دهید، همیشه در ذهنش باقی می ماند، شاید شما فراموش کنید اما مشتری هیچ گاه از یاد نخواهد برد.

برخی از مشتریان از خدمات یا محصولات شما ناراضی باشند یا محصولاتی که خریده اند، با توضیحاتی که شما در مورد آن ها داده اید متفاوت باشند. چنانچه مشتری از شما عصبانی باشد و با پرخاشگری با شما صحبت کند. در این مواقع باید خونسردی خود را کاملا حفظ کنید و توضیحات مناسبی را به مشتری ارائه دهید.